[vc_row][vc_column][vc_column_text]سلام به همراهان گروه آموزشی فرافکر

 

عزت نفس بالا

 

خب حالا سوال اینجاست که این عزت نفس چی هست؟

در مقاله عزت نفس براتون تعریف شده که:

عزت نفس در حقیقت ارزیابی های شما از خودتان و یا احساسی که شما نسبت به خودتان دارید است

 

اغلب افراد عزت نفس رو با اعتماد به نفس اشتباه می گیرند و فکر می کنند هر ۲ اینها یکی هستند در صورتی که اینطوری نیست اعتماد به نفس بالا ناشی از مهارت بالای شما در انجام کاری است و اگر در انجام کاری مهارت بالایی نداشته باشید به طبع در آن کار خاص اعتماد به نفس ندارید. اما عزت نفس در حقیقت مثل کارنامه شما می مونه و به مجموعه توانمندی های شما در مهارت های مختلف مثل: مهارت شما در زندگی مشترک و مهارت شما در کار، مهارت شما در روابط اجتماعی ، مهارت شما در حفظ اصول اخلاقی، مهارت شما در حل مشکلات زندگیتان و … بستگی داره ممکنه شما در هر یک  از این موارد نمرات مختلفی بگیرید اما میانگین نمره ای که خودتان به خودتان می دهید عزت نقس شما را نشان میدهد.

گاهی وقت ها ممکن است ما در زمینه های مختلف اعتماد به نفس بالایی داشته اما معدل خوبی به خودمان ندیم که میشه عزت نفس پایین و این عزت نفس پایین باغث میشه شما از زندگیتون لذت نبرید از موفقیت هایی که کسب می کنید لذت نبرید از دید بقیه آدم موفقی باشید ولی از دید خودتون نه. همیشه احساس ضعف می کنید و از هیچ چیز و هیچ کس لذت نمی برید.

عزت نفس بالا

دوره حضوری قربون خودم برم به شما کمک میکنه عزت نقس تون بالا بره و بتونید از زندگی خودتون لذت ببرید و وقتی این اتفاق براتون افتاد و از خودتون راضی بودید به طبع اعتماد به نفستون هم در کارهای مختلف بالا میره و تبدیل میشید به موفق ترین فرد در بین دوستان و آشنایانتون.

دوره حضوری عرت نفس در نیمه دوم خرداد ماه در شهر تهران تشکیل میشه و شما همراهان عزیز اگر تمایل دارید که تغییر مثبتی در زندگی خودتون ایجاد کنید حتما فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در گروه آموزشی فرافکر در اصرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات تکمیلی را به شما عزیزان بدهند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_custom_heading text=”فرم پیش ثبت نام دوره حضوری عزت نفس” font_container=”tag:h2|text_align:center|color:%23000000″][vc_empty_space][contact-form-7 id=”3109″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][/vc_row]